Zašto vam je potrebna agencija za digitalni marketing
21.03.2022. / Internet oglašavanje

Marketinška agencija može vam uvelike pomoći kod izgradnje vašeg prisustva u digitalnom svijetu. Marketinške strategije i alati koje agencija za marketing koristi, su ono što vas može izdići iznad konkurencije. Zašto bi trebali koristiti usluge marketinške agencije za svoje poslovanje i na koji način, saznajte u našem novom blogu.

Što mislite, je li za vas prošla ona baba s kolačima? Znate li uopće kamo je krenula vaša baba, i koje kolače nosi? I još jedno pitanje – koja je uopće svrha babe i kolača?  
 
Kad je u pitanju strategija digitalnog marketinga, a ovdje pričamo o njoj, odgovori su sasvim jednostavni. Dakle, baba je otišla u agenciju za digitalni marketing i tamo su kolači. 
 
Pojednostavnit ćemo vam i objasniti zbog čega je za vaše poslovanje, prijeko potrebna marketinška agencija i njene usluge
Marketing je bitan svakoj tvrtki ma koliko god ona bila mala ili velika, i to koliko je on važan pokazuje činjenica kako se i najveće tvrtke redovno oglašavaju i imaju “ubojite” reklamne kampanje.

Ali uglavnom, uhvatili ste same sebe nemali broj puta, kako “kukate” jer vam ne ide posao ili tapkate u mjestu i pitate se zašto? Radite i trudite se, ali ne napredujete.  
Stvar je u perspektivi, i čim ju promijenite, eto opet i kolača.  
U redu, sad ih zaista više nećemo spominjati, ali definitivno vam želimo objasniti zbog čega je oglašavanje bitno i zbog čega ne biste trebali propustiti priliku biti prisutni u digitalnom svijetu.

Alkar (Vaša tvrtka) - “u ništa” 

“Gađate” svoje potencijalne kupce oglašavanjem? No, gađate u prazno iako mislite kako je  vaša digitalna strategija skroz u redu, i sve vam je manje jasno što se događa.  
 
Morate znati kako svako poslovanje i svaki proizvod, imaju svoju nišu i marketinška agencija će znati pogoditi “u sridu”, odnosno imati će iskustva znati točno kojoj se skupini oglašavati.  
 
Marketinške agencije su stručne i iskusne, znaju točno što rade i na koji način svoju strategiju za svakog pojedinog klijenta usmjeriti na koji kanal i na koje potencijalne grupe ljudi.  
Zvuči kao jednostavna stvar, ali zahtijeva iskustvo, mnoštvo vještina i znanja, ali i kreativnosti

"Kolačići” u oglašavanju možda i postaju uskoro stvar prošlosti, ali vaš kolač će vam brzo na ruku. Odnosno uspjeh vaše kampanje će se odraziti... Ma, shvaćate što vam želimo reći.  
 

Sve je u perspektivi 


Možda ste do sad i radili nešto za svoj marketing, ali bez uspjeha i odustali ste. E pa, bili ste u krivu. Kakvo odustajanje, kakvo što? 

Ono što biste trebali napraviti, odnosno što imate priliku napraviti je kontaktirati agenciju za digitalni marketing. Agencija za digitalni marketing može biti vaš najbolji partner jer poznaje tržište, a i može donijeti svježu perspektivu. Alternativan pogled na stvari uvijek je dobar. 
 
Agencija zna kako tržište funkcionira i na koji način se radi slojevito digitalno oglašavanje, te će ga prilagoditi vašem poslovanju. 
Unajmite li manju agenciju, velika je vjerojatnost da će se moći posvetiti vama i vašoj tvrtki na puno osobniji način, jer shvaćaju koliko je bitno istaknuti vas i pomoći vam

Možda imate neki adut u svom poslovanju kojega niste uspjeli iskoristiti, jer niste ni vidjeli njegov potencijal. Stoga su kreativnost, trud i zalaganje marketinške agencije ključni.  

Što sve agencija za digitalni marketing zapravo radi 


Ne trebate imati upitnik iznad glave što se tiče digitalnog marketinga, jer će vam marketinška agencija razjasniti sve nedoumice. Prvo i osnovno, uskladit će vaše želje sa onim što vam je zaista potrebno.  
Ako su društvene mreže ono na čemu trebate najviše raditi, to će vam agencija i reći te vam pomoći iz njih izvući ono najbitnije. Naučit će vas kako komunicirati s korisnicima na Facebooku, Instagramu i ostalim platformama te kako stvarati s njima trajne odnose pune povjerenja.  

 
Ako su vam upitni content marketing i SEO optimizacija, agencija za digitalni marketing može raditi na poboljšanju vašeg sadržaja, može vam ukazati što i kako trebate izmijeniti na web stranici.  
Agencija će vas upoznati i sa svim ostalim pojmovima digitalnog marketinga, kao što je i zbog čega je važan email marketing. 


Ukratko, korištenjem usluga agencije za digitalni marketing postat će vam jasnije zbog čega su neke stvari važnije od drugih. Postat će vam jasno i zbog čega su neki dijelovi vaše kampanje postavljeni kratkoročno, i zašto neki drugi donose rezultate dugoročno. 

 

Povećajte svoju vidljivost na tržištu 


Ne ulažete li u marketing svoje tvrtke to je kao da ste ugasili svjetlo, a željeli biste da vas se vidi. Što je onda, želite li biti vidljivi ili nevidljivi?  
 
Do sada ste činili i ponavljali iste greške, a svaki put očekujete drugačiji rezultat, što zapravo nije moguće, jer ista akcija predviđa i istu reakciju. 
 
Ono što, kao vlasnik tvrtke ili obrta, trebate shvatiti je kako možda niste uvijek u pravu i put kojim ste išli do sada ipak nije bio najbolji put za vas i vašu budućnost. Osobito ako ste do sada ubacivali sredstva u neke krive kampanje ili koristili neadekvatne alate. 
 
Trošili ste si vrijeme uzalud, vrijeme koje ste mogli posvetiti svom poslu i čini vam se kako se nalazite u začaranom krugu iz kojeg ne možete izaći van. 
Dobro došli u čari digitalnog marketinga 2022., gdje se stvari mijenjaju skoro svakodnevno i ako niste u toku brzo ispadate iz igre. Ako ste uopće i upali u igru. 
 
Ako su i pitanja koja si postavljate također uvijek ista - zašto mi ne ide, zašto nemam kupaca i zašto su drugi uspješniji iako su moji proizvodi i usluge kvalitetniji... Prestanite si postavljati ta pitanja.  
Vrlo je izgledan razlog kako vam je marketinška kampanja nepostojeća ili ova koju imate nije kvalitetna. I jer nemate dobro postavljen marketing društvenih mreža.  

I tu se ukazuje prilika za pronaći marketinšku agenciju koja će pokrenuti one dijelove gdje ste stagnirali i sastaviti za vas strategiju s kojom ćete krenuti naprijed u nove pobjede.  

Kako odabrati marketinšku agenciju 


Marketinška će agencija preuzet sve teže zadatke na sebe ili apsolutno sve zadatke na sebe, tako da se vi možete fokusirati na razvoj svog poslovanja i eventualno otići na dugo očekivani odmor.

Marketinška agencija će biti netko tko će pratiti sve nove trendove te ih koristiti u vašim kampanjama dok se vi bavite svojim poslom i vođenjem firme.  
Ako ste se s vašom tvrtkom ili obrtom tek pojavili na tržištu, najbolja opcija vam je unajmiti marketinšku agenciju koja će vam pomoći pokrenuti poslovanje u digitalnom svijetu. 
 
Prepoznati pravu marketinšku agenciju za svoje poslovanje nije teško - to je agencija koja pokazuje trud, pristupačnost, ali i rezultate. Ona će razumjeti vaše potrebe, pronaći će koje su vaše jake strane te će isplanirati marketinšku strategiju koja je najbolja za vas.  

Uz marketinšku agenciju koja vas razumije i vi možete bolje razumjeti potrebe svojih klijenata i kupaca

Konkurencija može otkriti ono najbolje u vama 

Agencija za digitalni marketing će za vas odabrati nišu na tržištu kojoj ćete pripadati samo vi, bez obzira koliko je sličnih ili istih poslovanja u vašoj blizini.  

Ne morate se bojati konkurencije, jer je baš konkurencija ta koja će vas gurati naprijed i poticati vas. Možda drugi i nude iste proizvode i usluge kao i vi, ali marketinška agencija će pronaći način kao vas istaknuti. Pronaći će nešto uz pomoć čega ćete biti drugačiji od drugih, i bila to neka i naoko mala stvar, svatko će za sebe pronaći svoj dio tržišta.  
 
Vaša agencija će pratiti i strategije koje koristi konkurencija, istražiti će njihovo poslovanje, ali samo kako ih ne bi kopirali i kako bi napravili nešto potpuno drugačije.  
I sami ste svjedok kao je današnje tržište zasićeno nekim proizvodima i uslugama, ali isto tako svatko nađe za sebe neko mjesto ispod sunca. 

Svatko na tržištu ima svoje mjesto i svoju priču, a uz malu pomoć trebali biste je imati i vi.   

Marketinška agencija "to the rescue” 

Možda i ne trebate čitavu kampanju, ali definitivno ste shvatili kako vam je potreban konstruktivan savjet i smjernice. I tu agencija dolazi “u pomoć”, a vi na svoje.  

Savjeti koji dolaze iz iskustva i stručno vodstvo su nemjerljivi u svojoj vrijednosti. A ono što jest mjerljivo, su rezultati vašeg poslovanja. 

Ulaganje u agenciju je ulaganje u poslovanje kao i u same sebe, i realno gledajući je neophodno za vaš uspjeh. Bez ulaganja, nema napretka i to je to.  
 
Industrija oglašavanja se mijenja skoro pa svakodnevno, a želite li ostati relevantni u svojoj branši, agencija je ta koja ima uvid iz prve ruke što je trenutno najbolje za vas.   
Marketinška agencija je ta koja će imati potreban fokus na određeni tip proizvoda ili usluge pri oglašavanju, onda kada ga vi nemate.  
 
Vašu će kampanju posložiti na optimalan način i biti dosljedni, a vama neće preostati ništa drugo nego pratiti njen rad. Naravno, mora vas zanimati sve što se odvija u vezi vašeg poslovanja. To ne znači kako ćete se zavaliti u svoj naslonjač i krenuti sa vezenjem goblena. (Iako nemamo ništa protiv toga, jer je mnogo primjera gdje su se hobiji pretvorili u posao.) 
 
Vaš dio posla je pratiti upite koji vam dolaze na njih odgovarati, kao i komunikacija s kupcima na društvenim mrežama. Vi ste ta krajnja točka gdje se upiti pretvaraju u kupnju, jer zapravo najbolje poznajete svoje proizvode i usluge. Dakle, ukazat će se prilika gdje i vi trebate zapravo zaraditi svoj dio kolača.  
 

A web stranica? 

Znate li kako postoje tvrtke i obrti koji nemaju web stranicu? Da, i mi smo šokirani tom činjenicom, ali tako je kako je.  
Možda im samo nedostaju ključne informacije - kako je web stranica esencijalna za posao, koliko je bitan njen sadržaj i koliko je ona zapravo važna za svaku tvrtku koja drži do sebe.  
 
Možda jednostavno nikad nećemo saznati odgovor, ali nećemo očajavati. Samo ćemo napomenuti kako bez web stranice i to dobro postavljene web stranice nema uspjeha u digitalnom marketingu.  
Web stanica je mjesto na koje će voditi svi vaši oglasi, mjesto gdje ćete zaprimati upite/narudžbe i mjesto na kojemu će vaši korisnici dobiti tražene informacije. Vođenje društvenih mreža je gotovo pa suvišno bez web stranice. 
 
Sve što objavljujete na društvenim mrežama, na kraju mora imati neku početnu točku - a to bi trebala biti vaša web stranica, naravno.   
Neke statistike pokazuju kako 93% korisnika najprije provjere web stranicu i kako ona ima velik udio u njihovim odlukama o kupnji.  
 
Web stranica nije nešto što trebate shvaćati olako jer predstavlja vaše poslovanje i stvara prvi dojam o vama. Dakle, ona je vaš prozor u svijet. Web stranica je vaša digitalna trgovina, a i odličan je marketinški alat koji s malim troškovima može donijeti velik promet.  

Ako nemate web stranicu ostaje vam samo onih 7% korisnika kojima nije bitno jeste li na internetu ili ne. Mislite li iskreno, kako je to sasvim solidan postotak? 
Ni mi isto.  
 

Samo jako naprijed 

Imate li u svojoj tvrtki kreativni odjel koji se bavi marketingom, trebali biste uložiti u njihove treninge, dodatne obuke te u alate koji će im pomoći kako bi ostvarili čim bolje rezultate.  
Marketinška agencija je ta koja vam i vašim zaposlenicima pružiti prijeko potreban trening te ih upoznati s novim tehnologijama i strategijama koje se pojavljuju na tržištu.  
 
Ako ste sami u tvrtki, s jednakim žarom biste trebali ulagati i u sebe. 
Budite fleksibilni i spremni učiti, jedino tako ćete ići naprijed. Nije dobro držati se one stare poslovice kako ne treba ništa popravljati, ako nije pokvareno.  
 
Želite li uspjeti, napredovati i biti prepoznati, a ne ostati na istom mjestu, postoji mnogo načina na koje to možete i ostvariti.  
Fokusirajte se na vlastito poslovanje i planiranje te ispunjavanje svojeg vlastitog cilja koji ste odredili za svoje poslovanje, a to je uspjeh, zadovoljni kupci i klijenti.  
Procvjetajte u svojoj niši, budite najbolji što možete biti, uz kampanje i vodstvo marketinške agencije. Sigurno je kako vam neće nedostajati dobrih dana i vrhunskih rezultata.