Vjerojatno ste već shvatili da tradicionalni marketing postaje sve manje i manje učinkovit. Kao vlasnici tvrtki koji razmišljaju unaprijed, znate da mora postojati bolji način za promociju i predstavljanje svojih usluga.
Jedan od učinkovitih pristupa je content marketing ili sadržajni marketing.
O čemu se radi? Radi se o tome da strateški stvarate vrijedne, relevantne i dosljedne sadržaje kako bi privukli i zadržali željenu publiku i u konačnici ostvarili profit.
Ukratko došao je kraj prodaji zbog prodaje, došlo je vrijeme davanja informacija i stvaranja sadržaja koji pomaže kupcima riješiti njihove probleme.
Danas sve više tvrtki koristi sadržajni marketing. Koriste ga mnoge ugledne svjetske organizacije ali vrlo rado su ga prigrlile i manje tvrtke. Zašto? Jer djeluje!
Strategija content marketinga dolazi prije strategije društvenih mreža
Tražilice nagrađuju stranice koje objavljuju kvalitetan i dosljedan sadržaj
Da bi PPC bio učinkovit potreban vam je sjajan sadržaj iza oglasa koje plaćate
Učinkovita sadržajna strategija mora biti dokumentirana
Javite nam se za rješenje koje će biti prilagođeno vašim potrebama.