CONTENT ILI SADRŽAJNI MARKETING

Vjerojatno ste već shvatili da tradicionalni marketing postaje sve manje i manje učinkovit. Kao vlasnici tvrtki koji razmišljaju unaprijed, znate da mora postojati bolji način za promociju i predstavljanje svojih usluga.

Jedan od učinkovitih pristupa je content marketing ili sadržajni marketing.

O čemu se radi? Radi se o tome da strateški stvarate vrijedne, relevantne i dosljedne sadržaje kako bi privukli i zadržali željenu publiku i u konačnici ostvarili profit.

Ukratko došao je kraj prodaji zbog prodaje, došlo je vrijeme davanja informacija i stvaranja sadržaja koji pomaže kupcima riješiti njihove probleme.

Zašto je sadržajni marketing dobar?

Sadržajni marketing je odličan za vaš krajnji prodajni rezultat, ali i za vaše kupce. Tri su glavna razloga i prednosti za tvrtke koje koriste sadržajni marketing:
  • Povećanje prodaje
  • Ušteda troškova
  • Lojalniji kupci

Danas sve više tvrtki koristi sadržajni marketing. Koriste ga mnoge ugledne svjetske organizacije ali vrlo rado su ga prigrlile i manje tvrtke. Zašto? Jer djeluje!

Sadržajni marketing - Zona Plus agencija za digitalni marketing - Zadar

Kako koristiti sadržajni marketing

Bez obzira koju vrstu marketinške taktike koristite, sadržajni marketing treba biti dio vašeg cjelokupnog marketinškog procesa, a ne nešto posebno i odvojeno. Kvalitetan sadržaj dio je svih oblika marketinga:

Društvene mreže

Strategija content marketinga dolazi prije strategije društvenih mreža

SEO

Tražilice nagrađuju stranice koje objavljuju kvalitetan i dosljedan sadržaj

PPC (Pay Per Click)

Da bi PPC bio učinkovit potreban vam je sjajan sadržaj iza oglasa koje plaćate

Sadržajna strategija

Učinkovita sadržajna strategija mora biti dokumentirana

Trebate kvalitetnu sadržajnu marketing strategiju?

Javite nam se za rješenje koje će biti prilagođeno vašim potrebama.