Znate li gdje najviše klijenata saznaje za vas? Odgovor je jednostavan – na Googleu. Tražilice poput Googlea imaju svrhu pretraživanja informacija kroz ključne riječi koje upisujemo u tražilice. No, i tu postoji jedan popriličan izazov – svi želimo biti prvi na popisu tražilice! Zašto? Prvo mjesto na Googleu donosi najveću vidljivost i najbolju zaradu. Prvi ćete se predstaviti klijentima i prvi ćete prodati svoje usluge.
Pa kako onda postati popularan na tom pretraživačkom divu i doći do ciljanih klijenata? Logična i kreativna rješenja izvedena kroz Google AdWordse (oglase) pravi su put za doći do željenog cilja. Kako biste u tome uspjeli potrebno je odabrati prave ključne riječi, ciljati internetske stranice gdje se okupljaju vaši klijenti te im ponuditi originalan i kreativan sadržaj oglasa na koji će poželjeti kliknuti.
Bez brige, Google oglašavanje nije i ne mora biti skupo, ako znate što radite. Naše višegodišnje iskustvo i orijentiranost na mjerljive rezultate ono je što nas čini prepoznatljivima, ali i prvim odabirom kada je riječ o online prisutnosti. Oglašavanje putem Googlea uključuje oglašavanje na tražilici, portalima, u pretincu kupčeve e-pošte i na YouTubeu.
Dok na Google-u nudite svojim potencijalnim klijentima ono što traže, na društvenim mrežama nudite im ono što oni vole, što su označili da im se sviđa ili što vole podijeliti sa svojim prijateljima. Cilj oglašavanja na društvenim mrežama je da na kreativan način i pažljivim targetiranjem publike dovedete potencijalne goste na svoj web. Jednom kad su oni posjetili vaše web stranice vrlo lako ćete im moći prikazati ciljane oglase na društvenim mrežama.
Facebook Ads manager polazišna je točka za vođenje oglasa na Facebooku, Instagramu, Messengeru ili Audience Networku.
Složimo ga zajedno prema vašim potrebama.