Zašto je važno razmišljati izvan "sezonskog okvira"? Jer sezonski obrt ili poslovanje imaju svoja vlastita pravila, ali isto tako ih trebate održavati aktivnima čitavu godinu. Zašto? Kako bi od njih imali najviše koristi. Kako? Čitajte dalje i saznajte.
Mnogi se obrtnici i poduzetnici posebice u turizmu suočavaju s istim izazovom - kako održati poslovanje profitabilnim izvan špice sezone.
Postoji li način na koji možete svoj sezonski obrt ili poslovanje pretvoriti u stabilan, cjelogodišnji pothvat? Postoji, naravno.
Rješenje je digitalni marketing.
Digitalni marketing može transformirati svako poslovanje. Pa čak i ono koje po defaultu “radi” samo u određenim dijelovima godine. A zapravo bi trebalo raditi tijekom cijele godine.
Izazovi sezonskog poslovanja su brojni, ali su i prilike za rast i razvoj zapravo jednako velike.
Samo ih treba znati iskoristiti!
Vjerojatno vam je jasna vaša publika i kome želite prodati svoje proizvode ili usluge.
Ali razumijete li tu publiku?
Ako razumijete njihove potrebe, znat ćete kako im prodati svoje i tijekom ostatka godine.
Važno je prepoznati i znati predvidjeti potrebe, želje i očekivanja vaše publike, ne samo tijekom sezone, već i u mirnijim mjesecima.
Sezonski obrt u nas se može održati uspješnim čitavu godinu. Osobito jer ima čitav period van sezone gdje se može pripremati i planirati.
Naravno, izazov je zadržati pažnju publike tijekom cijele godine.
Zato tom izazovu treba pristupiti kreativno.
Kreativan pristup uključuje stvaranje relevantnog sadržaja.
Taj sadržaj treba biti zanimljiv i odgovarati načinu života vaše publike. Trebaju biti i posebne ponude i objave na društvenim mrežama, koje će privući publiku i izvan sezone.
Dakle, uz digitalni marketing možete održati povezanost s kupcima i klijentima tijekom cijele godine.
Provjerite kako!
Kako privlačiti kupce i klijente u svoj sezonski obrt tijekom cijele godine?
Uz pomoć dobre strategije digitalnog marketinga.
Vaš sezonski obrt morate održavati “svježim” - neprestana kreativnost, inovacije i prilagodba ponude su važni kako bi vaš obrt ostao zanimljiv publici čitavu godinu.
Ako koristite prave kanale i na njima stvarate kvalitetan sadržaj, i sezonski obrt može ostati u opticaju i van sezone.
Kroz digitalni marketing ćete najbolje komunicirati s vašom ciljnom publikom, a evo nekoliko primjera i kako ih efikasno koristiti:
Nije dovoljno imati web stranicu.
Ta web stranica mora biti korisnički dobro postavljena i optimizirana za tražilice (SEO).
Ako ste sezonski obrt i/ili se bavite turizmom, svih 365 dana u godini su prilika za privlačenje kupaca i klijenata.
I kao što smo već napisali možete svoju publiku pridobiti sadržajem na prirodan tzv. organski način, kao što smo mi vas pridobili ovim tekstom.
Evo i kako konkretno prilagoditi svoj sadržaj i poboljšati SEO, ako ste sezonski obrt i bavite se turizmom:
Iako ste sezonski obrt i bavite se turizmom to ne znači kako ne trebate imati društvene mreže ili se ne oglašavati izvan sezone.
Naprotiv. Trebate maksimalno iskoristiti prednosti oglašavanja i to na ovaj način:
Sezonski posao ne mora biti ograničen samo na nekoliko mjeseci u godini.
Naprotiv, upravo ta sezonska priroda poslovanja može postati poligon za inovativnost i kreativnost.
Vaša online prisutnost više nije opcija – neophodna je, osobito za one čiji obrti i poslovi rade samo tijekom turističke sezone.
Mi razumijemo izazove s kojima se suočavate tijekom mjeseci u kojima vaše poslovanje miruje i nudimo rješenja koja osiguravaju neprekidnu vidljivost.
Takva vrsta stalne aktivnosti vam donosi interes i upite, neovisno o sezoni.
Zona Plus, agencija za digitalni marketing je tu za vas kako bi vam pomogla s planovima i strategijama koje će vaše poslovanje u turizmu istaknuti svih 365 dana u godini.
Zatražite našu ponudu kako bi uvijek ostali u središtu pažnje potencijalnih klijenata!
Digitalni marketing omogućuje sezonskim obrtima ostati aktivni i privlačni publici tijekom cijele godine, pretvarajući ih u stabilne cjelogodišnje pothvate kroz kreativan sadržaj, SEO, društvene mreže, email marketing, i Google Ads.
Najprije morate razumjeti vašu publiku i njene potrebe i izvan sezone. Tako ćete moći kreirati relevantan sadržaj i ponude koje im odgovaraju i na koje će reagirati tijekom cijele godine.
Optimizacija web stranice i SEO (Search Engine Optimization) povećavaju vidljivost poslovanja na tražilicama tijekom cijele godine, privlačeći organski promet kroz ciljane ključne riječi i kvalitetan sadržaj.
Društvene mreže i ciljano plaćeno oglašavanje omogućuju stalnu povezanost s publikom, promociju ekskluzivnih ponuda, te korištenje interaktivnog sadržaja, za održavanje angažmana tijekom cijele godine.
Agencija za digitalni marketing će razviti digitalnu strategiju prilagođenu vašem poslovanju i njegovim potrebama.
Na taj će način osigurati kontinuiranu online prisutnost i vidljivost, privlačiti lojalnih kupaca i klijente te omogućiti rast i online prisutnost vašeg poslovanja neovisno o sezoni.