Marketing trikovi (što trebate znati i raditi)
21.11.2024.

Marketing trikovi (što trebate znati i raditi)

Što je marketing nego natjecanje za pažnju i povjerenje kupaca. Srećom, postoje mali, ali moćni trikovi koji mogu olakšati taj proces. Za vas bi bilo dobro svladati te osnovne metode manipul...

Opširnije
Mobile first – minimalan trud za maksimalan učinak
13.11.2024.

Mobile first – minimalan trud za maksimalan učinak

Čini li se kako je cijeli svijet na njihovim telefonima? Od listanja na društvenim mrežama do kupovine svega i svačega, od cipela do kauča... Ako vašem brendu mobiteli nisu prioritet, propuštate ogrom...

Opširnije
AI u marketingu (kako može pomoći i zašto bi ga trebali koristiti)
06.11.2024.

AI u marketingu (kako može pomoći i zašto bi ga trebali koristiti)

Istina, intuicija je ponekad nezamjenjiva... Znanje i iskustvo također. Međutim, umjetna inteligencija pomaže u uklanjanju nagađanja, omogućujući vam djelovanje na temelju podataka, posebno u ma...

Opširnije
Kako poboljšati rangiranje u Google pretraživanju
30.10.2024.

Kako poboljšati rangiranje u Google pretraživanju

Imate web stranicu. To je odlično. Među svim stvarima koje web stranica mora imati, jedna je ključna: prava publika je mora vidjeti. Ali kako poboljšati svoje rangiranje u Google pretraživanju...

Opširnije
Što su zero-click searches? I zašto bi vas trebalo biti briga?
16.10.2024.

Što su zero-click searches? I zašto bi vas trebalo biti briga?

Na pitanje što je zero-click searches, postoji jednostavan odgovor: kada se na korisnikov upit odgovara izravno na stranici s rezultatima pretraživanja (SERP) bez potrebe za klikanjem na web stranicu ...

Opširnije
Google E-E-A-T - rangirajte više, izgradite povjerenje
09.10.2024.

Google E-E-A-T - rangirajte više, izgradite povjerenje

Što je to Google E-E-A-T? Zašto bi vas trebalo biti briga? Ili još bolje – kako vam može koristiti? Riječ je o stvarnim smjernicama koje Google koristi za procjenu kvalitete web sadržaja. Dakle, i...

Opširnije