Upiti, mailovi, postavljanje ciljeva, donošenje važnih odluka, komunikacija s kupcima – i sve u isti tren! Zvuči poznato? Uspijete li uz sve to pratiti svoju web stranicu, voditi poslovne profile na društvenim mrežama te baviti se Facebook i Google oglašavanjem? Ako je odgovor da, svaka čast! Moramo priznati da pripadate skupini rijetkih i potpuno zasluženo ćete se naći na našoj listi Superjunaka!
Ako je odgovor ne, nastavite čitati. To da možete iskoristiti prednosti interneta i društvenih mreža, u cilju izgradnje branda koji će vam osigurati nove klijente, sigurno već znate. No kako to točno učiniti i na koji način pratiti sve kanale je već druga stvar!
Koliko bi vam značilo kada biste otkrili način organizacije kojim ćete imati dovoljno vremena, znanja i korisnih alata da to učinite sami, a pri tome ne potrošite brdo love? Naučite kako pravilno predstaviti svoju tvrtku, kako komunicirati s kupcima i kako se istaknuti u moru konkurencije!
Svima koji se bave marketingom, direktno ili indirektno
Ako vodite malu ili srednje veliku tvrtku u Hrvatskoj i samostalno želite upravljati svojim marketingom na društvenim mrežama, možemo vam ponuditi dvodnevni, jednodnevni ili čak poludnevni “in-house” trening za vaš marketinški tim. Što to znači?
To znači da ćemo u dogovoru s vama doći u vašu tvrtku i bez obzira na razinu znanja vaših djelatnika zaduženih za marketing napraviti praktičnu prezentaciju i trening osoblja, sve kako bismo im dali konkretna znanja i praktične tehnike koje mogu upotrijebiti već istog dana.
Prilagođavamo program posebno za potrebe vaše tvrtke, kako bi dobili najbolji mogući trening. Ovi treninzi namijenjeni su svima zainteresiranima unutar vaše tvrtke, bez obzira na razinu znanja o digitalnom marketingu i društvenim mrežama.
In-house seminari izvode se kroz predavanja, primjere iz prakse i grupne diskusije. Uključuje sljedeće prednosti za polaznike
In-house seminari izvode se kroz predavanja, primjere iz prakse i grupne diskusije. Uključuje sljedeće prednosti za polaznike
Na kojim društvenim mrežama se nalazi najviše vaših klijenata te kako najbolje i najefikasnije upravljati njima da biste angažirali one prave.
Koliko je bitan broj oznaka 'sviđa mi se' na vašoj Facebook poslovnoj stranici, što je angažman te koliko je važno biti aktivan na društvenim mrežama.
Koliko je novca potrebno uložiti u Facebook oglase, kome će se oni prikazivati i kako učinkovito upravljati budžetom kako biste ostvarili konverzije.
Kako postaviti Facebook kampanje i izraditi oglase, kojim alatima se koristiti u izradi oglasa te kako mjeriti rezultate i optimizirati ih.
Kontaktirajte nas za konkretna i praktična znanja koja možete upotrijebiti u svom poslovanju već danas.