Što je novo u upravljanju Google poslovnim profilom
13.06.2022. / Razno

Google donosi izmjene u upravljanju poslovnim profilima, odnosno njihov prelazak za Google Maps mobilnu aplikaciju. Saznajte kako provesti izmjene, ali kako i optimizirati svoj poslovni profil.

Imate li svoju tvrtku ili pod opisom posla vodite poslovanje tvrtke, trebate znati kako od srpnja 2022.g., Google uvodi određene promjene u aplikaciji My Business. I to njenoj mobilnoj verziji, koju ćete s početkom mjeseca moći koristiti u aplikaciji Google Maps.  
 
Google je najavio kako će od srpnja 2022. godine, mobilna aplikacija Google My Business biti prebačena na aplikaciju Google Maps. Ova se promjena navodi kao novo iskustvo za korisnike te će im pomoći sa svojim poboljšanim značajkama.   
 
Za tvrtke koje se oslanjaju na aplikaciju Google My Business, ova promjena na Google Maps može zahtijevati neke minimalne prilagodbe kako bi nastavili učinkovito koristiti platformu. Međutim, općenito gledajući, ovaj bi prijelaz trebao pružiti dosljednije i pouzdanije iskustvo za tvrtke koje imaju poslovne profile i korisnike Google Maps-a. 
 

google maps stranica na kompjuteru

 

Koji je postupak prelaza sa Google My Business na Google Maps aplikacije 


Profil svoje tvrtke ste do sada mogli potvrditi i s njime upravljati putem aplikacije Google My Business, što ćete s početkom srpnja 2022.g. moći putem aplikacije Google Maps
 
Google navodi kako nema izmjena u tome kako će pojedinci doći do vaše tvrtke, njenog profila niti ima ikakvih izmjena u njihovoj komunikaciji s vašim poslovnim profilom. I dalje će to moći činiti preko Google tražilice i preko Google karti.  
 
Na svom mobilnom uređaju biste, po novome trebali preuzeti aplikaciju Google Maps te u Google My Business aplikaciji prebaciti upravljanje sa na Google Maps. Zapravo vrlo jednostavno, u My Business samo odaberete opciju “Manage on Maps” kako bi se prebacili na Google Maps, te se prijavite sa istim Google računom koji ste i do sada koristili za svoju tvrtku
 


Što je Google poslovni profil i koje su prednosti njegovog postojanja  
 


Google poslovni profil je alat koji tvrtkama omogućuje upravljanje svojom online prisutnošću na Googleu. Izradom poslovnog profila za svoju tvrtku, možete sami kontrolirati kako se pojavljujete na Google pretraživanju i Google kartama.  
 
Google poslovni profil također pruža tvrtkama uvid u svoje klijente, kao što su način na koji su pronašli tvrtku i koje su pojmove za pretraživanje koristili. Osim toga, tvrtke su do sada mogle koristiti Google My Business za povezivanje s korisnicima putem poruka i recenzija
 
Google My Business koji prelazi u Google Maps, vrijedan je alat za tvrtke svih veličina. Izradom profila i optimizacijom istoga, tvrtke mogu povećati svoju vidljivost, a sukladno tome i privući nove kupce te razviti svoje poslovanje. 
 
 online kontakt ikone

 

Koje informacije treba uključiti u svoj poslovni profil

  
Prilikom izrade Google poslovnog profila važno je uključiti točne i ažurne informacije o svojoj tvrtki. Cilj je stvoriti profil koji točno predstavlja vašu tvrtku i pomaže potencijalnim kupcima pronaći informacije koje su im potrebne. Odvojite li vrijeme za izradu profila i kvalitetno ga postavite, možete osigurati vidljivost i dostupnost vaše tvrtke na internetu
 
Google pruža tvrtkama razne alate koji im pomažu u upravljanju svojim poslovnim profilom, uključujući mogućnost uređivanja poslovnih podataka, dodavanja fotografija i videozapisa te odgovaranja na recenzije. Također nudi tvrtkama mogućnost povezivanja svog Google poslovnog profila sa svojom web stranicom, što korisnicima olakšava pronalaženje dodatnih informacija o tvrtki.  
 
Google poslovni profili dostupni su svim tvrtkama, bez obzira na veličinu ili njihovu djelatnost. Međutim, samo tvrtke koje su potvrdile svoje podatke na Googleu mogu uređivati svoje podatke ili povezati svoj poslovni profil sa svojom web lokacijom. 
 
Izrađujte li profil svoje tvrtke po prvi puta, nakon što u Google Maps potvrdite profil svoje tvrtke, moći ćete uređivati podatke o svojoj tvrtki i povezati profil sa svojom web lokacijom. Imate li bilo kakvih pitanja o tome kako potvrditi profil svoje tvrtke ili kako upravljati profilom tvrtke, možete se obratiti Google podršci za dodatnu pomoć. 
 
 

Savjeti za održavanje profila tvrtke na Googleu


Slično kao i svaka druga platforma društvenih mreža, funkcionira i Google poslovni profil. Google profil je besplatan i jednostavan način za promoviranje vaše tvrtke na Googleu i privlačenje potencijalnih kupaca.  
 
Evo nekoliko savjeta za održavanje vašeg Google poslovnog profila: 

  • Održavajte svoje poslovne podatke ažurnima: Googleov poslovni profil pruža vam online prostor u kojem možete navesti svoje najnovije podatke za kontakt, radno vrijeme i njegove izmjene te proizvode i usluge. Važno je održavati te podatke aktualnima kako bi vas potencijalni klijenti i kupci mogli lako pronaći i kontaktirati. 
     
  • Dodajte fotografije i videozapise: Google vam omogućuje dodavanje fotografija i videozapisa na svoj poslovni profil, što može pomoći potencijalnim kupcima steći bolji uvid u vašu tvrtku. Također biste trebali uključiti visokokvalitetne fotografije, koje će vaše poslovanje prikazati u najboljem svijetlu
     
  • Potaknite recenzije kupaca: Googleovi poslovni profili uključuju recenzije korisnika, što može pomoći u povećanju vašeg kredibiliteta i dosega. Potaknite zadovoljne kupce na ostavljanje pozitivne recenzije na vašem profilu. 
     
  • Odgovarajte na recenzije: Google također omogućuje tvrtkama odgovaranje na recenzije kupaca, pozitivne ili negativne. Ovo je izvrsna prilika za komunikaciju sa korisnicima i odgovaranje na eventualne nedoumice koje mogu imati. Treba se također korisnicima i zahvaliti na povratnim informacijama i recenziji koju su ostavili. 
      
    Slijedeći ove savjete, možete osigurati točnost informacija vašeg Google poslovnog profila što će vam u konačnici, pomoći u privlačenju više kupaca i klijenata. 
     

 online recenzije

 

Važnost online recenzija za tvrtke 


Google je popularna tražilica i potencijalni kupci će vrlo vjerojatno koristiti Google za traženje proizvoda ili usluga prije kupnje. Kvalitetne, visoko ocijenjene online recenzije mogu privući nove kupce i pomoći vam u razvoju poslovanja.  
 
Google također koristi online recenzije kao faktor rangiranja, tako je vrlo vjerojatno kako će se tvrtke s dobrim recenzijama pojaviti na boljoj poziciji u rezultatima pretraživanja. To može značiti i veću vjerojatnost da će tvrtke s većim brojem dobrih online recenzija privući i nove kupce.  
 
Google uzima u obzir i broj recenzija pri određivanju važnosti, tako da tvrtke s više recenzija mogu imati prednost u odnosu na one s manjim brojem recenzija. Zbog toga je važno poticati svoje kupce i klijente na ostavljanje Google online recenzija. 
 
Osim toga, online recenzije mogu pomoći u izgradnji povjerenja i kredibiliteta kod potencijalnih kupaca. Dobre online recenzije ukazuju na pozitivno iskustvo s tvrtkom, što može povećati vjerojatnost da će potencijalni kupci odabrati one tvrtke koje su imale bolje recenzije.  
 
Možemo zaključiti kako će ova izmjena donijeti poboljšanje u korisničkom iskustvu, kako tvrtkama kao korisnicima poslovnih profila, tako i samim pojedincima pri korištenju Google tražilice. Cilj svake optimizacije koju Google provede je poboljšano korisničko iskustvo te ako niste do sada obavezno ažurirajte podatke vaše tvrtke u Google My Business, odnosno Google Maps profilu.