Želite znati zašto je web stranica važna vašoj tvrtki? Želite imati web stranicu koja će vas učiniti uspješnima? Želite da za vaše poslovanje sazna što više potencijalnih kupaca? Saznajte kako u nastavku ovog bloga!
Znate li zašto je web stranica zapravo važna vašoj tvrtki? Svako poslovanje bi trebalo imati web stranicu, ali ne bilo kakvu, već kvalitetnu. Kroz web stranicu vaš brend dobiva kredibilitet, te se možete prikazati u pravom svjetlu, onako kako biste željeli da vas vaši kupci percipiraju. Ujedno kvalitetna web stranica vaše poslovanje prikazuje profesionalnim.
Većina kupnji proizvoda i usluga danas se odvija preko web stranica, osobito u ovo doba pandemije gdje je u ovoj domeni izmjeren ogroman porast. Najbolje su prošla poslovanja koja su se u samom početku okrenula promociji svojih web stranica s pametnim digitalnim strategijama.
Iznenadili biste se koliko tvrtki, pa čak i onih velikih, nema adekvatnu web stranicu, koja je ili zastarjela ili ne daje željene informacije. Takve tvrtke su sigurno u gubitku, što ostavlja prostor vama da preuzmete dio kupaca koji traže informacije online.
Jednostavnost pristupa kupnje ili rezervacije proizvoda i usluga, danas je postala ključna. Korisnici žele čim prije saznati tražene informacije i na što lakši način doći do željenog proizvoda.
Većina kupnji se obavlja putem web stranica jer je na taj način korisnicima omogućena jednostavnost pristupa.
Primjerice, imate li mali biznis, ali nemate web stranicu, napredovanje će vam otežavati to što je vaša digitalna prisutnost mala ili gotovo nepostojeća. Taj je podatak u današnje digitalno doba izuzetno velik propust. Imate li npr. web shop s određenom vrstom proizvoda, a on je kao stranica vrhunski napravljen, nitko ne mora znati kako je vaše poslovanje možda one-man-band. Također, nitko ne mora znati kako su vaše skladište, uprava i odjel marketinga zapravo samo vi koji radite iz vlastitog dnevnog boravka. Važno je da imate kvalitetne proizvode i usluge koje vaši kupci trebaju i traže.
Isto tako imate li trgovinu u bilo kakvom obliku, pametan potez bi bio imati i web stranicu kao online trgovinu. Pitate se zašto? To možemo objasniti jednostavnim primjerom. Vaša trgovina, njeno uređenje i izlozi su ogledalo vašeg poslovanja. Tako je web stranica zapravo vaša trgovina u digitalnom obliku, a kupci bi sigurno željeli provjeriti vaše proizvode iz udobnosti svog vlastitog doma prije nego dođu fizički na vrata vaše trgovine. Ili ako baš žele, mogu vaše proizvode kupiti i putem te online trgovine.
Prednost web stranice je da joj svi mogu pristupiti u bilo koje doba, na bilo kojem mjestu, te obaviti kupnju sa svog kauča ili doslovno na ulici. Znači imate trgovinu koja radi jednako dobro od 0-24h.
Funkcionalna web stranica treba biti pregledna jer kada korisnici uđu na vašu stranicu ona ih mora zaintrigirati i potaknuti na daljnje korištenje, a ne da ih navede na ekspresno zatvaranje. Osim što vaš web treba imati vizualno privlačan dizajn, treba biti i aktualna te pratiti najnovije trendove. Budete li je radili sami velika je vjerojatnost da ćete propustiti mnogo detalja, stoga je najbolje za to unajmiti stručnjaka.
Dakle, nenapadne boje i suvremeni dizajn su esencijalni, ali važno je i da stranica bude dobro organizirana i pregledna. Tu je jednostavnost informiranja jako važna. Informacije na vašoj stranici trebaju biti sažete, ali i imati sve podatke o vašem poslovanju i proizvodima. Slike proizvoda trebaju biti profesionalne te sadržavati sažete upute i primjere njihovoj namjeni, ako je to potrebno. Treba sadržavati i deklaracije, dakle osnovne informacije koje bi korisnici mogli saznati kao da imaju artikle iz vašeg web shopa u rukama.
Raspored stanice i informacije koje dajete trebaju biti nešto što će potaknuti kupce na daljnje korištenje, a to ćete postići ako je ona funkcionalno napravljena. Ne zaboravite i kontakt formu ili formu za upite, te takozvani 'call to action' (gumb za poziv na akciju) na svakoj stranici.
Segmenti pod nazivom „želite saznati više“ i „kontaktirajte nas“ privući će korisnike na uspostavljanje kontakta s vašim poslovanjem kako bi brže i jednostavnije došli do traženih informacija.
Ne zaboravite i dio o vama gdje ćete ukratko predstaviti sami sebe i svoje poslovanje, vaše korisnike to zanima, osobito ako nisu dobro upoznati s vašom pričom. Nikako ne propustite postaviti gumbe koji direktno povezuju korisnike na vaše društvene mreže.
Važna stavka, ako ne i najvažnija, na vašoj web stranci je dio sa recenzijama. Omogućite svojim kupcima ostavljanje recenzija za proizvode ili ih na to podsjetite nakon izvršene kupnje. Ostale će kupce zanimati iskreni komentari drugih korisnika. Vaša komunikacija s kupcima je bitna, te ih u naknadnoj komunikaciji možete zamoliti za ocjenu vaših proizvoda i opće usluge.
Svaka bi web stranica svojom jednostavnošću morala biti i mobile friendly, što bi značilo da njen koncept treba olakšati korištenje na mobilnim uređajima. Podaci pokazuju kako se najveći postotak kupnje i pretraživanja zapravo odvija na mobilnim uređajima.
Nije dovoljno imati samo tehnički dobro izvedenu i dizajnerski dobru web stranicu nego i kvalitetan digitalni sadržaj. Imati svoju web stranicu te kvalitetan digitalni sadržaj čini se kao puno posla, s time da se trebate posvetiti i još mnoštvu drugih stvari u svom poslovanju. Svi oni koji su pokretali svoje poslovanje znaju koliko mukotrpni mogu biti počeci. Stoga je bitno, barem u samom startu, brigu o digitalnom sadržaju povjeriti profesionalcima u digitalnom marketingu.
Stručnjaci koji su iskusni u tom području olakšat će vam početak, dati vam vjetar u leđa i rasteretiti vas dodatnih obaveza. Dakle, nije samo važno imati web stranicu nego je važno da korisnici za nju i znaju. Vidljivost na internetu možete povećati digitalnim strategijama, te pratiti viralne trendove i biti u toku sa svojim sadržajima. Razni su marketinški alati koji su važni jer s njima pristupate kupcima i štedite vlastito vrijeme.
Redovito izrađujte kvalitetan blog koji će dati informacije o vašem poslovanju ili novim trendovima. Kvalitetan blog će pomoći da se vaša stranica bolje pozicionira na tražilicama za ključne pojmove koje vaši kupci pretražuju. SEO (Search Engine Optimization) jedan je od najboljih načina kako ostvariti uspjeh na internetu, ali kod njega treba biti ažuran i provoditi ga redovito. SEO je marketinški alat za koji se kaže kako ima nisku cijenu prema impresiji, što bi značilo da s njime za malo uloženog možete postići puno, a vašoj tvrtki daje trajnu vrijednost. Dugoročno gledano, ovo je najisplatljivija strategija.
Također omogućite svojim korisnicima prijavu na vaš newsletter. Kroz njega ih možete na vrijeme obavještavati o mogućim akcijama i raznim pogodnostima, te popustima i novitetima. Također im na taj način možete i slati link na novi blog koji će im dati odgovore na pitanja koja mogu imati.
Današnji kupci, pa tako i vaši su većinom upućeni u ono što žele, jer su informirani unaprijed. Od vas kao tvrtke očekuju istu stvar, te da im kupnju pojednostavnite i olakšate što je više moguće. Njihovo je vrijeme dragocjeno, a oni su nestrpljivi i kada donesu odluku o kupnji, žele na nju odmah reagirati.
Svoje proizvode i usluge bi trebali promovirati i oglašavati kroz svoje društvene mreže. Preporuča se društvene mreže koristiti kao dodatak na svoje poslovanje i web stranicu. Isključiv fokus samo na društvene mreže može biti ograničavajući. To ne znači da vaše malo poslovanje na taj način neće uspjeti. Promocija i oglašavanje na taj način može biti dobar početak, ali vaš oglas mora negdje voditi i pružiti dodatne informacije. Vaša web stranica zapravo je vaš dućan i to morate uvijek imati na umu kada objavljujete sadržaj na društvenim mrežama. Zapravo koristite društvene mreže da bi privukli posjetitelje na svoju web stranicu.
Slika koju stvarate i kako se predstavljate su važni, a pregledna i svrsishodna web stranica je vaš prvi kontakt u svijet. Također imajte na umu i činjenicu kako će osim vaših kupaca, i vaši budući zaposlenici, ali i poslovni partneri provjeriti vašu web stranicu.
Profesionalizam, pristup koji odašilje povjerenje te pokazatelji da idete u korak sa modernim trendovima, esencijalni su za što bolje pozicioniranje vašeg poslovanja.
Ponekad je važno pronaći pravi put i doći do željenih rezultata, a tu vam može od velike pomoći biti agencija za digitalni marketing. Stručnjaci digitalnog marketinga vam mogu razraditi detaljnu strategiju poslovanja te također pomoći od samog početka stvoriti priču o vama.