Korisne aplikacije koje mogu boostati vaše poslovanje 
16.08.2022. / Razno

Korištenje aplikacija u svakodnevnom radu može pridonijeti produktivnosti, olakšati rad kolektiva te poboljšati međusobnu komunikaciju. Koristite li i vi aplikacije za svoju tvrtku?

Danas ne postoji tvrtka koja ne koristi barem jednu aplikaciju s kojom sama sebi olakšava poslovanje ili barem međusobnu komunikaciju. Korisnih aplikacija za tvrtke je mnogo, za svaki segment poslovanja postoji nekoliko i stalno se stvaraju nove i bolje. Bilo za povećanje produktivnosti unutar tvrtke ili za bolju organizaciju, u svakom se slučaju radni dan, ali i život, čini nemogućim bez aplikacija ili platformi. 
 
Možemo reći kako smo uvelike izbacili olovku i papir iz upotrebe, osim što oduzimaju vrijeme, teško je pratiti dnevni raspored ako nam nije prikazan u obliku na koji smo navikli. Digitalno poslovanje podrazumijeva i digitalno planiranje dnevnog rasporeda, podsjetnike i alarme. Što nam je dnevni raspored natrpaniji to nam postaje teže pratiti, ako ne dobivamo redovite podsjetnike. Osobito jer nas sigurno ima i zaboravnih, samih po sebi.  
 
No eto, srećom digitalizacija nam je donijela i mogućnosti korištenja razno raznih aplikacija za tvrtke, bez kojih se život počinje činiti nemogućim. U svakom slučaju barem na poslu, dan bez aplikacija se zaista može činiti neproduktivnim. 
 
Nekoliko je vrsta aplikacija koje možete koristiti za svoje tvrtke: 

  • Aplikacije društvenih mreža 
  • Aplikacije za produktivnost 
  • Računovodstvene aplikacije 
  • Komunikacijske aplikacije 
  • Aplikacije za osobni razvoj  

 

produktivni ljudi rade na laptopima

Aplikacije društvenih mreža 


Društvene mreže su izvrstan način za povezivanje s korisnicima i promicanje poslovanja te to ne možemo dovoljno naglasiti. Društvene mreže su uglavnom besplatne; otvorite profil i tu ste, prisutni ste i možete doprijeti do ciljane publike.  
 
Neke od najpopularnijih aplikacija za društvene mreže uključuju Facebook, Twitter, TikTok, Instagram te LinkedIn sa malo profesionalnijom orijentacijom. Obavezno se potrudite koristiti neku od ovih aplikacija za svoju tvrtku. Potrudite se oko dijeljenja sadržaja o svojoj tvrtki, objavljivanja fotografija i videozapisa vaših proizvoda ili usluga, ali se i povežite s klijentima. Uostalom, besplatno je i zahtijeva samo malo vremena u danu i zrno kreativnosti.  

 

 
Aplikacije za produktivnost 


Aplikacije za produktivnost govore same za sebe, mogu vam pomoći organizirati svoje vrijeme u danu i radne zadatke. Neke od najpopularnijih aplikacija za produktivnost uključuju Asanu, Trello i Evernote.  
 
Ove vam aplikacije omogućuju izradu popisa obaveza, praćenje rokova i vođenje bilješki. Omogućavaju vam lakšu komunikaciju unutar tvrtke i unutar tima, te im je svrha praćenje projekata i dnevnih zadataka.  
 
Sigurno ima onih koji svoje dnevne obaveze još vode metodom papira i olovke, što je sasvim u redu, ali nije produktivno. Aplikacije ovakve vrste su većinom napravljene kako bi bile što jednostavnije krajnjim korisnicima te kako bi olakšale ispunjavanje dnevnih zadataka unutar tima. Većinom imaju i probni rok u kojemu možete (ili vaši zaposlenici) bez obaveze odabrati koja vam najbolje odgovara. 

 

računovodstveni odjel unutar tvrtke

Računovodstvene aplikacije 

 
Računovodstvene aplikacije neophodne su za svaku tvrtku. Ako ste malo veća tvrtka, znate o čemu se radi. Praćenje uplata i isplata klijenata te plaćanje računa, komunikacija s knjigovodstvom se ponekad čini kao prava noćna mora papirologije i birokracije.  
 
Neke od računovodstvenih aplikacija pa čak i softvera vam omogućuju i praćenje troškova, upravljanje proračunom i praćenje dobiti i gubitaka. Uglavnom, uvelike olakšavaju poslovanje vama ili vašom računovodstvenom timu. 

 


Komunikacijske aplikacije 


Komunikacijske aplikacije izvrstan su način za biti u kontaktu sa svojim timom i klijentima. Osobito u slučajevima kada nije moguće se sastati u živo, a imali smo takvih situacija na pretek sasvim nedavno.  
 
Neke od najpopularnijih komunikacijskih aplikacija uključuju Google Meet, Slack,  Zoom i Microsoft Teams. Ove vam aplikacije omogućuju održavanje videokonferencija, slanje poruka i upućivanje poziva, to znate i sami. No ono što ih zapravo izdvaja je njihova lakoća korištenja i činjenica kako olakšavaju komunikaciju na svakoj razini.  

 

Aplikacije za osobni razvoj  

Nije na odmet, u radnom danu, brinuti se za sebe. Uredski posao većinom utječe loše na zdravlje pojedinaca, jer je dokazano kako dugoročno sjedenje može imati mnogo negativnih učinaka. Postoje aplikacije koje osim što vam broje koliko ste koraka prešli u danu, mogu mjeriti vašu razinu stresa, otkucaje srca pa čak i krvni tlak.  
 
Ove aplikacije vas mogu podsjetiti kada je vrijeme za prošetati malo, rastegnuti se, popiti vode ili jednostavno uzeti trenutak ili dva za sebe kada je to potrebno.

 

osoba piše recenziju na mobilnom uređaju 

Alati koji vam mogu pomoći dobiti recenzije o svom poslovanju 

Postoje mnogi učinkoviti alati i aplikacije koji mogu pomoći tvrtkama dobiti recenzije o svom poslovanju. Korištenjem ovih alata možete prikupljati recenzije kupaca i poboljšati svoju prisutnost u digitalnom svijetu. Recenzije mogu biti ključne za tvrtke koje žele povećati svoju vidljivost i relevantnost. 
 
Međutim, samo prikupljanje recenzija može biti i zamoran zadatak. Ljudima je ili neugodno ili se boje "žicati” recenzije. Ali trebali biste svoje zadovoljne korisnike potaknuti na ostavljanje recenzija. U svakom slučaju, nemojte se bojati negativnih komentara. Ljudi generalno smatraju kako nešto nije u redu s poslovanjem koji ima 5 zvjezdica, pa većinom smatraju kako su im te recenzije “fejk”.  
 
Uvijek će biti nezadovoljnih klijenta, kupaca i gostiju i njihove loše komentare trebate gledati kao nešto pozitivno. Budete li ih gledali kao preporuku za poboljšanje, tj. konstruktivnu kritiku, preokrenuti ćete i vlastiti mindset.  
 
Nemojte se grčevito ni fokusirati na recenzije, neka njihov tijek bude prirodan, a klijenti će vam često i sami ostaviti recenziju. Imajte samo na umu kako će vam nezadovoljan korisnik češće ostaviti negativnu recenziju, i zato ove zadovoljne trebate podsjetiti na to.  
 
To najbolje možete učiniti putem alata, odnosno uređaja kao što je Tap2Review. Ovaj uređaj omogućava ostavljanje recenzije odmah, u trenutku. Tap2Review funkcionira tako da se preko malog uređaja na koji korisnik prisloni svoj mobitel odmah otvaraju podaci o vašoj tvrtki. Otvaraju se društvene mreže koje imate, kao što su Facebook, Instagram ili LinkedIn te daju korisniku mogućnost praćenja na mrežama te naravno i mogućnost za ostavljanje Google recenzije.  
 
Jedan od najpopularnijih alata za prikupljanje recenzija je zapravo Google, a svoj profil možete urediti alatom Google My Business. Ovaj alat omogućuje vlasnicima tvrtki prikupljanje recenzija od pojedinaca koji su koristili njihove usluge ili proizvode. Google My Business također omogućuje vlasnicima tvrtki upravljanje svojom online prisutnošću, uključujući naziv tvrtke, adresu i radno vrijeme. 
 
Ako i imate dovoljno recenzija, imate sreće. No koliko je to “dovoljno” i koliko se zapravo brinete za recenzije svog poslovanja? Imajte na umu kako su recenzije prvo na što korisnici naiđu kada vas guglaju i pronađu vas u bespućima interneta. 

 

ciljanje produktivnosti


Načini na koje možete boostati svoje poslovanje 

Postoje brojne aplikacije pomoću kojih možete postići svoje ciljeve, a Google alati odnosno aplikacije, su jedna od njih. Google alati su besplatni za korištenje i jednostavni za rad. Ako tražite način na koji ćete pratite svoj dnevni raspored, tu je Google kalendar.  
 
Za obradu i čuvanje raznih podataka tu su Google sheets, a najbolja stvar kod njih je što su jest to što su kompatibilne s drugim Googleovim aplikacijama, poput Gmaila i Google dokumenata. To znači kako možete jednostavno dijeliti svoje podatke s drugima ili surađivati na projektima. Uglavnom, provjerite što unutar vašeg Gmaila zaista ima, sigurno niste istražili sve opcije koje Google nudi.  
 
Još jedna izvrsna aplikacija s kojom možete boostati svoje poslovanje je Asana. Asana je aplikacija za upravljanje zadacima koja vam omogućuje praćenje popisa obaveza i suradnju unutar tima. Zapravo je odlična je opcija za tvrtke koje trebaju surađivati na zajedničkim projektima. 
 
Asana je jednostavna za korištenje i omogućuje vam izradu zadataka, postavljanje rokova i dodavanje bilješki. Također možete dodijeliti zadatke drugima i primati ažuriranja o njihovom napretku. Asana je izvrsna aplikacija za tvrtke koje trebaju ostati organizirane i na pravom putu. 
 
Konačno, još jedna izvrsna aplikacija za online tvrtke je Hootsuite. Hootsuite je aplikacija za upravljanje društvenim mrežama koja vam omogućuje praćenje svih vaših računa na društvenim mrežama na jednom mjestu. Hootsuite vam omogućuje planiranje objava, praćenje spominjanja i mjerenje vašeg uspjeha. Odlična je opcija za tvrtke koje žele ostati povezane sa svojim klijentima, ali i za poboljšati svoj marketing na društvenim mrežama.
 
 
Ovo su samo neke od online aplikacija koje su dostupne za tvrtke. Postoje mnoge drugi koje vam mogu pomoći dovesti svoje poslovanje na novu razinu. Sve su te aplikacije jednostavne za korištenje, ali i izvrsne su ako tek počinjete sa svojim poslovanjem. Nemojte čekati, isprobajte barem njihov free trial.