Digitalni marketing je znanost, odnosno kombinacija analize, kreativne izvedbe i neprekidnog testiranja. Ipak, pogreške se događaju, jer svega ima “previše”. Ili se događaju zbog pogrešnih mišljenja i strategija. Saznajte koje su najčešće pogreške u marketingu i kako ih izbjeći.
Digitalni marketing je jednostavan.
Otvorite profile na društvenim mrežama, uključite oglase i rezultati dolaze sami.
Kako ne.
Shvatiti ćete vrlo brzo kako bez dobre strategije nemate ništa, samo stihijski rad.
Kampanje na kojima se ne radi, nemaju učinka.
Strategije često ne uspiju zbog izostanka jasnog smjera i praćenja promjena u industriji. Ili se previše oslanjate na intuiciju, ili zanemarujete podatke.
U oba slučaja, posljedice su gubitak resursa. I dragocjenog vremena.
Primjeri pogrešaka u strategijama:
Krenimo redom, i saznamo koje su najčešće pogreške u digitalnom marketingu.
Biti "sam svoj majstor" digitalnom marketingu najčešće nije dobro rješenje.
Multitasking često završava u vrćenjem u krug, jer pokušaj da se sve radi samostalno često vodi do osrednjih rezultata.
Vaša se pažnja raspršuje na previše zadataka... Umjesto produktivnosti, javlja se zamor...
Rješenja za bolju produktivnost?
Digitalni marketing je odličan, i trebate ga raditi i biti online. Ali i offline aktivnosti imaju svoju vrijednost, tj., osobni kontakt.
Kombinacija ovo dvoje vam može dodatno približiti publiku.
Kako integrirati offline strategije?
Vaša web stranica je ekvivalent vašoj trgovini ili uredu, u stvarnom svijetu.
Ako je neuredna ili nepregledna, nitko se tu neće htjeti dugo zadržati.
Web stranica mora biti intuitivna, brza i prilagođena svim uređajima (a ponajprije onim mobilnima).
Elementi koje morate imati na svom webu?
Ljudi, vaši kupci i klijenti su razlog zbog kojeg postojite.
Ako zanemarite njihove komentare, poruke koje vam šalju ili povratne informacije koje vam daju – riskirate (između ostalog) gubitak njihovog povjerenja. Ljudi žele osjećaj povezanosti i vrijednosti, a ne ignoriranje.
Kako potaknuti angažman?
Sadržaj bez analize vlastite publike ili bez kvalitetne strategije, često bude ignoriran.
S druge strane, ako objavljujete povremeno ili rijetko, algoritmi društvenih mreža i tražilica će vas (skoro) gledati kao da ste neaktivni.
Jednako tako nemojte nepromišljeno objavljivati ili kad se sjetite (a to bude gotovo nikad).
Kako kreirati bolji sadržaj?
Sadržaj nije samo tekst – on gradi povjerenje, educira i potiče angažman. Ako se želite povezat i sa svojim publikom (a trebali bi) trebat bi imati dobru strategiju sadržaja.
Elementi dobre strategije?
Najveća pogreška koju možete učiniti na društvenim mrežama je shvatiti ih površno.
Društvene mreže nisu samo za objave – one su platforme za povezivanje. Ako ih shvaćate površno, vaša publika će i vas shvaćati tako.
Kako koristiti društvene mreže?
Nemoguće je udovoljiti svima. I biti dobar svima. Tako je i sa vašim proizvodima i uslugama. Precizno segmentirajte svoju publiku, jer to donosi bolje rezultate - jer se obraćate pravoj publici.
Primjeri segmentacije?
Jasno vam je kako morate imati svoj cilj - zbog čega radite to što radite. I za koga.
Odredite smjer u kojem trebate ići. I što želite...
Je li to povećanje posjećenosti na web stranici (za npr. 20%) ili generiranje leadova kroz email kampanje (npr. 20 novih leadova tjedno).
Bitan je i kontinuitet.
Jedan od načina na koji možete kontinuirano biti fokusirani na svoj cilj, je i edukacija.
Čini se kako je svaki dan nešto novo u digitalnom marketingu - edukacija i testiranje novih strategija omogućit će vam da ostanete ispred konkurencije.
Kako se stalno educirati i usavršavati?
S pravim pristupom, možete izgraditi prepoznatljiv brend, angažirati publiku i povećati prodaju.
Radite na svojoj strategiji, naučite se prilagoditi i stalno se poboljšavati.
Ako želite personalizirani plan kako bi izbjegli uobičajene pogreške, kontaktirajte nas - rado ćemo vam pomoći.