Otium Yachts je čarter koji svojim iskustvom omogućuje gostima kreirati jedinstvene, personalizirane odmore. Tvrtka sa sjedištem u Splitu željela je učiniti svoje poslovanje ekskluzivnijim te stvoriti novi brend.
Ključni izazov za Otium Yachts bio je kako se novo ime može istaknuti u moru istih i sličnih. Zaključili smo kako je potrebno izraditi adekvatnu kampanju kojom će brand postati prepoznatljiv, ali i zadržati pažnju svojih klijenta.
Kampanja je trebala potpunu digitalnu strategiju za društvene mreže te kvalitetne sadržaje. Projekcije nisu bile obećavajuće, s obzirom na novonastalu situaciju, ali smo bili sigurni u uspjeh.
Za Otium yachts je izrađena digitalna strategija objavljivanja sadržaja, te oglasi za Facebook i Instagram. Napravljen je plan objavljivanja redovnih i aktualnih blog postova na web stranici, ali također su kreirani i video sadržaji.
Otium je rebrandiran te su rezultati su bili vidljivi vrlo brzo nakon lansiranja nove web stranice. Povećao se broj posjetitelja te broj upita poslanih kontakt formom. U prvih 9 mjeseci dobio je 13,000 korisnika te je zabilježen rast na Instagramu od 400%. Broj leadova sa novih tržišta je povećan za 45%, dok se stopa angažmana mjesečno povećavala za 5%.
Otium je u jeku pandemije održao svoje poslovanje te otvorio nova tržišta uz pomoć naše digitalne strategije i plana za rebranding. Izdvojili su se sa svojom ponudom te zauzeli stabilnu poziciju na tržištu. Fleksibilnost i pravovremena reakcija dovela je do zaključenja sezone s rezultatima iznad svih očekivanja. Otium Yacht služi kao naš najbolji odgovor na pitanje što sve treba napraviti, i to kvalitetno, kako bi uspjeli.
Javite nam se za konkretnu ponudu digitalnih usluga.