Asta Yachting tvrtka je koja djeluje iz svoje baze u marini Dalmacija u Sukošanu više od 25 godina, sa svojom vlastitom flotom od preko 50 plovila. Kao začetnik nautičkog čartera na ovom području već dugo prati digitalne trendove u marketingu.
Pitanje koje se za Asta Yachting postavilo u samom početku, bilo je da li je u pandemiji potrebno zaustaviti marketinške kampanje ili nastaviti dalje. Situacija iako neizvjesna, dovela je do odluke kako bi bilo pametno nastaviti oglašivačke aktivnosti, s obzirom kako već imaju oslonac u kontinuiranom ulaganju u oglašavanje.
Bila je potrebna strategija koja će se pokazati kao ključna prednost. Uz ograničena predviđanja i nepoznanicu što se može očekivati, razvili smo sasvim novu komunikacijsku i digitalnu strategiju. Bilo je potrebno ohrabriti korisnike, starim i novim gostima dati oslonac u izazovnim vremenima.
Strategija oglašavanja za Asta Yachting se sastojala od osnovne komunikacije kako je Hrvatska obala sigurna destinacija. Kvalitetna komunikacija i odabrani digitalni kanali kao što su Facebook, Google, te email i web stranica klijenta, postali su platforme za uspostavljanje povjerenja kod novih, ali i postojećih korisnika.
Iskorištavanjem postojećih podataka te obuhvaćanjem potencijalnih tržišta, postignuto je povećanje novih korisnika za 12%. Povećanje broja leadova sa novih tržišta poraslo je za 20%, dok su plaćeni oglasi ostvarili povećanje od 4,7%. Oglašavanje usluga najma plovila na Google servisu pokazalo se u ovom slučaju najučinkovitijim.
Povećana organska pretraga na web stranicama dovela je do uspješnosti strategije o sigurnoj usluzi i destinaciji. Savladani su svi izazovi te je Asta Yachting dodatno učvrstila svoju poziciju pionira u čarteru. Njihovo je poslovanje najbolji pokazatelj kako ciljana strategija dovodi do željenih rezultata.
Javite nam se za konkretnu ponudu digitalnih usluga.