U današnjem poslovnom svijetu ukoliko želite nadmašiti konkurenciju morate imati snažnu online prisutnost. Posebno se to odnosi na uslužne djelatnosti poput čartera plovila, koji da bi bili konkurentni i izdvojili se od ostatka bogate ponude moraju imati značajnu prisutnost na društvenim mrežama, dobro pozicioniranje na glavnim tražilicama poput Google-a i Bing-a, ali i brinuti o recenzijama koje njihovi korisnici ostavljaju na raznim online portalima.

Da bi vaša tvrtka opstala i zadržala postojeći rang uspješnosti, neophodno je biti iznad konkurencije na način da svojoj ciljnoj publici pružite kvalitetan i relevantan sadržaj.

Prema istraživanju HubSpot-a gotovo 72% malih tvrtki ustanovilo je da je uz pomoć content marketinga uspjelo značajno poboljšati svoje online rangiranje. Content marketing – sadržaj koji je vezan uz ponudu, ali sadržaj koji direktno ne reklamira, rješenje je kojim se marketinški stručnjaci koriste već godinama. To je učinkovit način poboljšanja vidljivosti proizvoda na Googleu i ostalim tražilicama. Osnovni temelj uspješnog content marketinga jest stvaranje relevantnog i kvalitetnog sadržaja.

Jeste li čarter tvrtka s velikim snovima, ali imate skroman proračun? Ne brinite, mnoge male tvrtke su u istoj dilemi i muku muče sa postavljanjem ispravne strategije za svoje poslovanje.

Mi vam možemo olakšati tako da slijedite ove sveobuhvatne korake kako biste pripremili učinkovitu marketing strategiju za svoju čarter tvrtku

1. Korak: Postavite ciljeve

Prvi i osnovni zahtjev za planiranje dobre strategije je postavljanje vašeg cilja. Onaj tko radi strategiju bi trebao bez sumnje biti dobro upoznat s ciljevima tvrtke i akcijama koje želimo postići od korisnika. Jasna vizija cilja koji će se ostvariti omogućit će vam da u kratkom vremenu razvijete uspješnu strategiju

2. Korak: Mislite na publiku

Sljedeći i najvažniji korak koji treba uzeti u obzir je identifikacija ciljane publike. Tvrtka treba biti svjesna publike koju želi ciljati sve do prodaje svojih usluga. Imajući jasnu sliku ciljane publike na društvenim medijima dovodi do stvaranja relevantnog i korisnog sadržaja za čitatelje. To će donijeti veći promet na vašu web stranicu i poboljšati vašu vidljivost na tražilicama. Morate istražiti što točno vaša publika želi. Koje su joj teme interesantne i sa kojim oblikom sadržaja ćete najbolje komunicirati prema njima.

3.Korak: Pozicioniranje brenda

Razvijte svoj brend s jasnom vizijom onoga što se treba postići. Kod brendiranja je vrlo važno u ranoj fazi definirati što podrazumijeva brend tvrtke te dugoročno i strateško razmišljati o mogućem razvoju brenda. Vaša bi tvrtka trebala objavljivati redoviti sadržaj o  uslugama koje nudite, tako da čitatelji mogu dobiti jasnu sliku o vama i oblikovati svoje mišljenje. Promišljen razvoj brenda će pomoći na duge staze, dok će nedovoljno ili krivo razrađeni brendovi u određenoj fazi poslovanja morati ići u rebranding koji nije ni jeftin, ni lagan posao.

4. Korak: Društveni mediji

Svi sada razumijemo važnost aktivnog sudjelovanja na društvenim medijima. Kanali društvenih medija kao što su Facebook, Instagram, Pinterest, Linkedin i drugi već dugo nisu ograničeni samo na osobnu upotrebu. Ove platforme igraju značajnu ulogu u širenju i promicanju malih tvrtki. Dakle, postaje nužno uključiti marketing društvenih medija u content marketing. Za pokretanje marketinga na društvenim medijima važno je odabrati pravu platformu koja se temelji na ciljanoj publici. Kada ste odabrali svoje platforme, putem kojih ćete komunicirati sa svojim klijentima, počnite objavljivati sadržaj redovito ili u fiksnim intervalima.

5. Korak: Blogovi

Izrada i promocija bloga vrlo je važan dio strategije content marketinga. Mnogi marketinški stručnjaci smatraju da je promocija blogova na mreži pomogla poboljšati njihovu vidljivost na mreži i rezultirala s više sljedbenika. Stvorite sadržaj imajući na umu ciljanu publiku. Dijeljeni sadržaj trebao bi biti jedinstven i relevantan za vaše usluge i publiku. Dijeljenje blogova na društvenim medijima pomaže pri generiranju prometa na vašoj web-lokaciji i stvaranju prilika za pretvaranje ‘followera’ u klijente.

6. Korak: Evergreen sadržaj

Najbolja stvar kod izrade originalnog i korisnog sadržaja jest da on ostane na vašoj web stranici neograničeno vrijeme. Idealno je stvarati sadržaj koji je relevantan za struku i koji s vremenom neće izgubiti na važnosti. Sadržaj koji se dijeli na vašoj web-lokaciji kao blogu ili u bilo kojem drugom obliku je isplativ i prilika za generiranje više potencijalnih klijenata.
Preporučljivo je napraviti temeljita istraživanja prije stvaranja sadržaja i također imati na umu sklonost i zahtjeve vaše ciljane publike.

7. Korak: ‘Mobile Friendly’ stranice

Pametni telefoni danas su željeni način komunikacije i stoga je obavezno izraditi mobilnu verziju web stranice za vašu tvrtku. Međutim, to samo po sebi nije dovoljno. Web-lokacija mora biti responzivna i optimizirana.

8. Korak: E-mail Marketing

Slanje tjednog ili dvotjednog newstlettera svojoj publici oduvijek je pomagalo u izgradnji lojalnosti brendu. To je još jedan troškovno učinkovit način content marketinga za male tvrtke. Dok šaljete newsletter, uvijek treba dodati ikone društvenih medija na dnu stranice. To će omogućiti vašoj publici da se lakše i brže poveže s vama na  društvenim mrežama. Svakako, budite svjesni i pridržavajte se svih zakonom propisanih kriterija vezanih uz zaštitu osobnih podataka kod kreiranja listi korisnika.

Content marketing vrlo je učinkovit način promoviranja vašeg brenda i to na dobar način. Pomaže u širenju poslovanja, privlačenju novih klijenata i jačanju vašeg odnosa s postojećim klijentima.

Sada kad imate pred sobom osnovne korake koje bi ste trebali poduzeti lako ćete prionuti izradi vlastite marketing strategije, a ukoliko ipak imate poteškoća ZonaPlus može pomoći.

 

Jedan ste od onih koji je neprekidno u potrazi za poboljšanjem poslovanja svoje čarter tvrtke?

Prijavite se na naš newsletter na www.zonaplus.hr i dobivajte informacije koje vam trebaju!